sobota 29. listopadu 2014

On My Wishlist (9)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno).

Destrukční deník - Keri Smith                           Taťána a Alexandr - Paullina Simons
(Goodreads)                                                      (Goodreads)

23244984          17453342

Sakra! Jak já chci Destrukční deník! Zažene nudu a pak budu moct vzpomínat, jakými způsoby jsem ho poničila. :D Ať už by to byl kousek koláče či voda...

U Taťány a Alexandra se mi sice ta obálka už nelíbí tolik, jako u prvního dílu, (vadí mi vlasy té dívky,) ale záleží na tom, co je uvnitř. A já prostě nemůžu mít příběh těchto dvou nedokončený. Ačkoli se nejedná o jedny z mých top postav, určitě se u mě jedná o jednu z top sérií, jelikož Měděný jezdec si mě prostě omotal kolem prstu.

2 komentáře:

  1. O Destrukčním deníku uvažuji, ale pořád ještě nevím :D
    Taťánu a Alexandra jsem četla a byla to jízda! Sice trošku slabší než první díl, ale i tak :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Taťánu a Alexandra strašně těším! :3 Slyšela jsem od hodně lidí, že je to slabší, ale prostě mi to nedá. :D

      Vymazat