neděle 23. listopadu 2014

On My Wishlist (8)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)


Čtyřka: Divergentní povídky - Veronica Roth          Nevítaní - Sophie Jordan
(Goodreads)                                                             (Goodreads)

22838449            23297369


Kořist - Andrew Fukuda                                           Kostičas - Samantha Shannon
(Goodreads)                                                            (Goodreads)

23339739               19548749

Čtyřka - Toho prostě musím mít! Alianci jsem sice ještě nečetla, ale život Čtyřky před Tris? To je prostě nutnost sama!

Nevítaní - Poslední dobou nějak tíhnu ke kubulínským knihám. Ty obálky, ty anotace... Nevítaní je jenom další novinka, která mě doslova nutí ke koupení.

Kořist - Upíry jsem zavrhla už před nějakou dobou. Byl to prostě boom, který na mě měl po čase opačný účinek. Přesto nějakým zázrakem se Fukudovi podařilo zlákat mě na knihu téhle tématiky. Ptáte se jak? Sama netuším...

Kostičas - Dystopie je jedna z věcí, kterou snad nikdy nepohrdnu a mohla bych jich číst i tisíce. Kostičas je jedna z těch, které prostě musím mít doma!

A co se týče obálek, líbí se mi všechny. Nikdy jsem si nemyslela, že se ze mě stane shopaholik, ale co se týče knih, jsem ZTRACENÁ.

2 komentáře:

  1. Čtyřku chci taky! Nevítání vypadají skvěle, přesto si nejsem jistá zda si knihu koupím :)
    Kořist má krásnou obálku! O knize Kostičas poslední dobou hodně uvažuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ani neřeším, jestli si jsem nebo nejsem jistá, zda knihu koupit. Jednou jsem strašně chtěla Rudou, ale byly pořád jiné a jiné knihy, co jsem kupovala, až mě nakonec Rudá tak netáhne. :D A počkej na chvástačku, jak já se těším na natáčení. :D

      Vymazat