sobota 1. listopadu 2014

On My Wishlist (7)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)

Saeculum - Ursula Poznanski              Dokonalá chuť
                                                             aneb Jak sníst svého manžela
- Natalie Young
(Goodreads)                                         (Goodreads)

11365802          22611742

Saeculum má nádhernou obálku! A Ursula Poznanski si mě získala Erebosem a já jen doufám, že nezklame ani tahle kráska.
Dokonalá chuť má naprosto úžasnou obálku! Viděla jsem ji v Luxoru a nechávala jsem ji tam s těžkým srdcem. Na tu knížku se těším jak malé děcko! ☺

1 komentář:

  1. Na Dokonalou chuť se taky moc těším! Stejně jako ty i já jsem od ní odcházela v knihkupectví s těžkým srdcem :)

    OdpovědětVymazat