pátek 10. října 2014

Sladká políbení (2)

Meme od Syki
Cíl: Vybrat si úryvek z knihy, který je něčím romantický a přepsat jej.

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí! 

Ruta Sepetys

V šedých tónech

18000063Dvacátého listopadu. Andriusovy narozeniny, pečlivě jsem si to spočítala. Když jsem se vzbudila, v duchu jsem mu popřála všechno nejlepší a pak jsem na něj celý den při nošení dřeva myslela. V noci jsem seděla
a při světle z kamen četla Dombeyho a syna. Krasívaja. Pořád ještě jsem to slovo nenašla. Třeba ho objevím, když kousek přeskočím. Prolistovala jsem pár stránek a zahlédla jsem nějakou značku. Obrátila jsem zpátky. Na okraji strany 278 bylo něco napsáno tužkou.

Ahoj Lino. Dostala ses na stranu 278. To je moc dobré!

Zalapala jsem po dechu a pak zase předstírala,
že jsem ponořená do knihy. Dívala jsem se na jeho písmo a přejela prsty po dlouhých písmenech v mém jméně. Není jich tu víc? Věděla jsem, že bych měla číst, ale nemohla jsem se dočkat. Opatrně jsem obracela stránky a prohlížela okraje.

Strana 300:
To jsi vážně na straně 300, nebo přeskakuješ?

Musela jsem se držet, abych se nesmála.

Strana 322:
Dombey a syn  je nuda. No uznej.

Strana 364:
Myslím na tebe.

Strana 412:
A co ty, myslíš na mě?

Zavřela jsem oči.

Ano, myslím na tebe. Všechno nejlepší, Andriusi.

Žádné komentáře:

Okomentovat