sobota 18. října 2014

On My Wishlist (5)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)

Život jedna báseň - Colleen Hoover            Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor
(Goodreads)                                                (Goodreads)

23304763      13640711

Colleen Hoover je prostě klasika. Zatím jsem od ní četla pouze jednu knihu (Bez naděje), přesto si troufám říci, že si mě tato autorka získala. Snad mě nezklame a já budu moct tak být pyšná, že mám další její dílo doma. Jednoho dne se snad v mé poličce objeví...

Dcera kostí a dýmu mě táhne hodně dlouho, Je to i nejspíš tím, že se děj odehrává u nás v ČR a taky je kniha velice oblíbená. Anotace mě hodně nalákala...

1 komentář:

  1. Život jedna báseň si chci taky přečíst. Colleen Hoover si mě taky získala a stala se moji hodně oblíbenou autorkou :)

    OdpovědětVymazat