neděle 5. října 2014

On My Wishlist (3)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)

PS: Omlouvám se za zpoždění. Snad mi můj prohřešek, že jsem toto meme přidala později, odpustíte. :-)

Muži, kteří nenávidí ženy - Stieg Larsson   Amy a Roger: Na cestě - Morgan Matson
(Goodreads)                                               (Goodreads)

             18135658


Tak konečně jsem tady strčila Milénium! Je samozřejmost tuhle krásku mít doma a já jen doufám, že i v mé knihovničce se jednoho dne objeví. A snad to ani prvním dílem neskončí. :-) Samozřejmě bych všechny ráda v pevné vazbě. Určitě na ně bude krásný pohled. :-)

Na Amy a Rogera jsem se začala dívat až po tom, co jsem přečetla Jen jeden den. Mám chuť se opět začíst do knihy, kde se hodně cestuje a věřím, že Amy a Roger jsou ta správná volba. :-)

1 komentář:

  1. Amy a Roger je skvělá kniha, takže ti ji můžu jenom doporučit :).

    OdpovědětVymazat