pátek 3. října 2014

Sladká políbení (1)



Meme od Syki
Cíl: Vybrat si úryvek z knihy, který je něčím romantický a přepsat jej.

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí! 

Kateřina Petrusová

Zakázaná přitažlvost

17975483Jen co skončila písnička a já mohl utéct tak, aby to nebylo trapné, našel jsem ten blonďatý drdol a zelené šaty a chňapl jsem ji za rameno prudčeji, než bylo nezbytně nutný.

„Děje se něco?" zeptala se, když si uvědomila, že jsem to jen já.

„To se teda děje," odpověděl jsem potichu a položil jí ruku na záda, abych ji mohl vedle sebe provézt mezi lidmi pryč.

„Henry?" ozval se senátor, když jsme ho míjeli, „něco se stalo?"

„Všechno v pořádku, pane. Jen potřebuju něco prověřit. Nic důležitého." Nic důležitého? Leda kulový!

„Tak děje se něco, nebo neděje?" nechápala, když jsme zamířili ke schodišti. Nebo dělala, že nechápe. Dívala se na mě, viděla, s kým tancuju.

„Bude se dít," vyhrožoval jsem jí. V týhle situaci jsem byl poprvý. Nikdy dřív jsem nepoznal matku ženský, se kterou jsem... byl, takže jsem neměl nejmenší ponětí, jestli je všechno tohle kolem normální. Mně to v pohodě nepřišlo.

„Kam mě vlečeš, ty násilníku?" Když jsem se na ni podíval, abych zjistil, jestli jsem ji moc nevyděsil, překvapila mě pobaveným výrazem. „Neříkej, že ti moje máma něco provedla. Sáhla ti na zadek?"

Pokud jsem doteď někde vzadu v hlavě slyšel rozumnej hlas, kterej říkal, ať to otočím a odvedu ji zase zpátky dolů, tímhle ho umlčela. Beze slova jsem ji za sebou vytáhl po schodech, po vysokým koberci až ke dveřím mýho pokoje a dovnitř. To už se neusmívala.

„Tvoje máma," vyhrkl jsem naštvaně. Tvoje máma si myslí, že spolu děláme kdoví co. To jsem měl na jazyku. Jenže ona zamrkala a oblízla si rty. Ne tak, jak to dělají herečky. Ne tak, jak to dělají striptérky a šlapky. Prostě si úplně normálně navlhčila oschlý ret.

A mně bylo najednou úplně jedno, co jsem měl na jazyku. Protože jazyk jsem měl v její puse. A nehodlal jsem ho jen tak vyndat.


Žádné komentáře:

Okomentovat