neděle 28. září 2014

On my wishlist (2)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)

Pekáč buchet - Kateřina Petrusová                   Návnada - J. Kent Messum
(Goodreads)                                                      (Goodreads)
22472610      18744546

Hodně dlouho jsem přemýšlela, které knihy tu dát. Nakonec jsem se rozhodla, že knihy, které byly zmíněny ve článku Aktuálně? dávat do wishlistu nebudu. To, že o ně mám hodně velký zájem už víte, tak proč se opakovat.

Tak a teď už k těmhle zajímavým kouskům. Pekáč buchet od Katky Petrusové zatím ještě nevyšel, ale už teď se na tu jednohubku těším! Její knihy mě vždycky pohltí a já se dokážu příjemně uvolnit a relaxovat. Jsem zvědavá, jaká bude. A ta obálka se úžasně hodí k S hlavou v pejru! A ten chlápek na těch buchtách! Prostě super!
Naopak návnada je trochu vážnější téma. O téhle knize vím od Rodaw a zaujala mě hned, jak se o ní zmínila. Obálka sice není pro mě nijak zvláštní a jedna z krasavic to taky zrovna není, ale důležité je, co mě čeká uvnitř. Snad se ke mně jednou tahle knížka dostane. :-)

3 komentáře:

  1. Obě knihy bych si jednou ráda přečetla. :) Bohužel těch knih je tolik, kde mám brát čas? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. :) Toho času je tak málo, až je to k pláči. :D

      Vymazat
  2. Pekáč buchet si chci taky přečíst. A o Návnadě uvažuji :-)

    OdpovědětVymazat