středa 24. září 2014

Aktuálně?



Všechny Vás po opravdu dlouhé době zdravím!


Vím, není to žádná závratná rychlost, kterou by se zde objevovaly nové příspěvky, ale rozhodla jsem se Vám to dát na pravou míru. :-) Plus plánuji koupit nové knihy a ráda bych, kdyby jste mi pomohli s výběrem.


Pro začátek bych se Vám chtěla omluvit, že můj blog je v jaksi "seknutém režimu". O prázdninách to nebyla žádná sláva a to ani před nimi a už vůbec ne po nich. Ke konci školního roku jsem si říkala, že v červenci toho mám sice hodně, ale v srpnu se rozhodně pustím do knížek a do recenzování. Červenec mně osobně utekl jako voda. Odjela jsem do hor, kde jsem strávila dva nádherné týdny. Samozřejmě zde nebyla elektřina a tudíž ani internet. Když jsem se poté vrátila domů, stihla jsem si jen na chvíli odpočinout a už jsem odjížděla na týdenní dovolenou. Takže, abychom to shrnuli, doma jsem za celý červenec stihla být na pouhý týden.

Naneštěstí jsem hned, po příjezdu z dovolené, byla hospitalizovaná v nemocnici. V té jsem proležela prokletých pět týdnů. Věřte mi, když do Vás neustále bodají a dělají samé testy, aby zjistili, co Vám je, není to nic příjemného. Nakonec, když už konečně zjistili původ mého problému, začala nová etapa zkoušek s léky. Které zaberou a které ne. Ačkoli se zdá, že jsem neustále jen ležela a nic nedělala, neuvěřitelně mě to vyšťavovalo. V podstatě jsem celý pobyt prospala a když už jsem se z té nemocnice dostala, tak jsem mohla jít rovnou do školy.

Navíc jsem musela řešit i omluvení těch prvních pár dnů, které jsem chyběla. Abych tady pořád jen nepsala, jak hodně jsem byla unavená a kolik věcí jsem měla na řešení... Závěrem si myslím, že stačí pouze říci, že zdravá ještě nějakou dobu nebudu. Je to běh na dlouhou trať a k tomu ještě škola... ALE BUDU SE SNAŽIT ;-)

Snad se mi co nejdříve podaří natočit i chvástačku za těch posledních pár měsíců. :-)

Tak a teď se konečně můžeme dostat k těm knihám, které si chystám koupit. Tak, které krásky byste mi doporučili vy? :-)


16165280

První kráskou je Gejša od Arthura
Goldena. Ten příběh a rozhodně
i obálka mě neuvěřitelně přitahují.
Mám možnost si knihu i půjčit,
ale ta nutkavost ji pyšně vlastnit
je prostě neuvěřitelná. :-D A ta
obálka! No prostě dokonalost sama!


1578000718132143



Dalšími kráskami jsou druhý a třetí díl série Pokrevní pouta. Rozhodně si chci tuto sérii postupně koupit celou. Doma mám bohužel zatím jen první díl. A strašně mě zajímá, jak na tom Sydney s Adrianem jsou. :-D



13491656

Poté tu mám Eonu. První díl mě doslova učaroval. A abych řekla pravdu, v té knihovničce vypadá tak osamoceně, že by se mu tahle kámoška rozhodně hodila. :-D A samozřejmě se nedokážu smířit s tím, jak skončil první díl. Pokračování je prostě jednou z nutností. :-)




13496552


Nad Tygrovým prokletím uvažuji už nějakou tu dobu. Za prvé se děj odehrává v Indii a za druhé: Ta obálka je bohovská! No prostě nádhera! :-) Navíc tygry (hlavně ty bílé) neskutečně žeru! Bohužel jsem četla i názory, kde bylo zmíněno, že hlavní hrdinka od poloviny knihy stojí celkem za facku, no, nevím, nevím... Tak či onak, knihu si jednou musím rozhodně přečíst. :-)


1937670222838449

Vím, že pár knih, které zde dám, zatím ještě nevyšly, ale já v nákupu a rozhodování zase takový rychlík nejsem. :-) Takže spolu s Aliancí sem strčím i úžasného Čtyřku s jeho divergentními povídkami. Divergenci i Rezistenci už doma mám, takže Aliance se u mě jednou určitě objeví, jen nevím, zda bude zrovna v tomhle nákupním balíku. Když se totiž dívám na reakce (bez spoilerů) na poslední díl, mám z toho trošičku rozporuplné pocity. Ale ty obálky jsou naprosto dokonalé! :-)
18366733


Na Scarlet se taktéž dívám už nějakou tu dobu. Cinder se mi líbila a troufám si říci, že Scarlet nebude výjimkou. O obálce už ani básnit nebudu, Je jednoduše skvělá. To mi však přijde u hodně knih. :-D Tak hodně knih, tak málo času a o penězích už nemá ani cenu se zmiňovat. :-D



23149749

Jak už jsem zmínila u Čtyřky, tak i tady mám knihu, která ještě není na pultech. Jedná se o Papírová města od Johna Greena. Tuhle knihu jednou budu mít doma a tečka! Samozřejmě se dívám po vydání od Knižního klubu, jelikož i Hvězdy a Aljašku mám od tohoto nakladatelství. Ale jsem strašně zvědavá, jaká bude. :-)


18132187

Potom tu mám strašně zajímavé Moře klidu, na které jsem se v knihkupectvích dívala už nespočetněkrát. Ohlasy na tu knihu jsou velice kladné a já mám neuvěřitelné nutkání ji hned koupit. Ale to u většiny knih :-D (abyste si nemysleli, že tahle je nějaká speciální :-)).



18000063


V šedých tónech. Co k tomu říct? Obálka, téma, název, no prostě všechno! Po dlouhé době mám chuť přečíst si knihu, která mě zase pořádně roztrhá na kusy a právě tahle kráska mi padla do oka. Nebo máte jiný typ? Chce to něco na rozbrečení. :-)

18080609




(Ne)obyčejný kluk. Ta kniha je tak zajímavá až to není dobré, :-D Rozhodně chci tohohle podivína doma, ale když na to teď pomyslím, (nevím, proč) mám husí kůži. :-)



23245330


Eleanor a Park. Další kniha, která ještě nevyšla a už ji tu mám. Strašně mě táhne příběh dvou "obyčejných" lidí. Sakra jak mě vždycky něco takového přitahuje jako med přitahuje vosy. :-D A ta obálka je jednoduše amazing! :-)


22371790



A nakonec tu mám jako jednohubku Ranhojiče. :-) Lékařství mě vždycky strašně zajímalo a samotné počátky jakbysmet! Naneštěstí jsem už viděla filmovou podobu. přesto si myslím, že kniha bude taky o něčem jiném. :-) Doufám, že se mi bude líbit minimálně jako film.





Tak co? Které z těchto krásek mám koupit? Či máte pro mě úplně jiné typy? Budu ráda za každé doporučení. :-)

T.

2 komentáře:

  1. Doufám, že se brzy uzdravíš nebo, že se to aspoň zlepší :-)
    Tygrovo prokletí si určitě přečti! Já jsem už přečetla celou sérii a byla jednoduše dokonalá! Jedna z nejlepších knížek, které jsem kdy četla (a těch není zas tak moc).
    V šedých tónech si chci taky přečíst. Jsem na ně moc zvědavá.
    Eleanor a Park si chci taky koupit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Nad Tygrem už uvažuji takovou dlouhou dobu! :D Asi si ho vážně jednou koupím. :D A ty obálky... i kdyby se mi nelíbil (což se snad nestane), ty obálky budou v poličkách nádherně vynikat. :)

      Vymazat