sobota 8. března 2014

On my Wishlist (1)

Meme z díly Book Chick City.
Cíl: Ukázat pár knih, které bychom rádi viděli ve své knižní poličce. (vydané, nevydané, nové nebo staré - je to úplně jedno)


Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová            Moře klidu - Katja Millay
(Goodreads)                                                           (Goodreads)
17975483             18132187

Wishlist jsem přidávala už na starém blogu a rozhodla jsem se k tomu vrátit. Číslovat budu opět od začátku (1). Samozřejmě knihy, které se objevily ve wishlistech na starém blogu, znovu přidávat nebudu. Můžete je však najít zde.

Co se týče nově přidaných knih, tak musím říct, že Moře klidu už (jak jinak) vyhlížím nějakou tu dobu. Ohlasy byly kladné a ta obálka je strašně pěkná! O Zakázané přitažlivosti ani nemluvím. Na tu knihu se těším jak malé děcko! Rozhodně chci mít další knížku od Katky Petrusové doma. To je samozřejmost!

4 komentáře:

  1. Zakázanou přitažlivost jsem chtěla začíst číst tenhle víkend, ale vypadá to že se k tomu dostanu až někdy příští týden. :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen čekám, až budu mít čas. Protože vím, že na nic jiného bych se nemohla soustředit. :D Ještě uvidím. Stejně knihu ještě nemám doma (moc by mě totiž lákala!).

      Vymazat
  2. Zakázanou přitažlivost si chci taky přečíst a moc se na to těším! :)
    Moře klidu si v budoucnu možná přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Moře klidu strašně láká. V poslední době hlavně knížky tohohle typu. :)

      Vymazat